Опис
Michelin – друга за обсягами продажів компанія світового шинного ринку. Поглинання десяти інших шинних брендів, 69 заводів у 18-ти країнах, понад 115000 працівників, 184 млн шин, що випускаються на рік - ось далеко неповний перелік досягнень виробника за більш ніж 120-річний період свого існування. Системні інновації, багаторічна співпраця з провідними автовиробниками та неодноразові перемоги у численних шинних тестах принесли продукції «Мішлен» не лише популярність, а й повсюдну популярність. Сьогодні шини Michelin - це не тільки синонім бездоганної французької якості, а й безперечний гарант вашої безпеки на дорозі.
Шина Michelin X-Ice Xi3 (Мішлен Ікс-Айс Ксі 3) – черговий представник «липучого» сімейства X-Ice. Створювалася вона спеціально для регіонів із суворими зимовими умовами. Оскільки модель нешипована, то в «табелі про ранги» компанії-виробника за своїм «умінням» протистояти підступній зимовій дорозі вона стоїть на другому ступені, пропустивши вперед лише представницю шипованої лінійки – модель Michelin X-Ice North 3. Даному показнику мінімальні, а ось у низькому рівні шуму та скромному витраті палива рівних моделі Xi3 немає. Покришка орієнтована на пересування у міських умовах, що, однак, не виключає можливості виїзду за межі населеного пункту. Особливістю X-Ice 3 стало застосування низки фірмових передових технологій Michelin, об'єднаних у концепцію Winter Grip Technologies (у перекладі з англ. – технологія зчеплення в зимових умовах), які відіграють вирішальну роль у продуктивності шини на снігу та льоду. Спочатку блоки протектора отримали вдосконалену конфігурацію. Тепер вони складаються з трьох ключових моментів: Z-ламелей, мікропомп і пилкоподібних кромок зачеплення, які разом значно збільшують адгезію з дорожнім полотном, вкритим льодом і снігом. Тривимірна Z-подібна нарізка ламелей не тільки забезпечує наявність великого числа найгостріших, здатних вгризатися в лід, крайок, а й взаємоблокування ламелів, що надає необхідної жорсткості всьому протектору Michelin XI3. Великі циліндричні отвори по краю блоків протектора, які охрестили мікропомпами, рахунок деформації шини працюють як мікроскопічні насоси, що відкачують залишки води і снігової каші з плями контакту. Мікропомпами було замінено деяку частину ламелей, зазначає фахівець компанії Авітех. Це дозволило підвищити жорсткість всіх блоків і помітно покращило керованість. Пилоподібні кромки блоків покращують зчеплення на сніговому покритті та сприяють самоочищенню канавок, що, безумовно, підвищує прохідність шини по глибокому снігу. Гумова суміш з високим вмістом силіки Flex-Ice, що використовується в Michelin XIce XI-3, вже давно зарекомендувала себе в шинній індустрії, оскільки вона має здатність зберігати свої властивості при значних температурних коливаннях. При цьому суміш не втрачає своєї зносостійкості та відмінних зчіпних властивостей на мокрому дорожньому полотні.
Висновки: Враховуючи значний список інновацій, можна сміливо стверджувати, що Michelin X-Ice 3 має чимало шансів стати лідером тестів і продажів майбутнього зимового сезону, оскільки її доля - підкорювати морози без шипів. 2013 року отримала за допомогою незалежних експертів із «Test World», які на «замовлення» українського «Автоцентру» включили Michelin X-ice 3 до 22-х випробуваних шин великого порівняльного тесту. «Ведмедики» продемонстрували впевнений характер на будь-яких зимових поверхнях, що однозначно гарантує душевний спокій у дорозі їх власнику. Поздовжнє зчеплення моделі було названо найкращим серед усіх фрикційних автопокришок тіста. Відзначені тестерами були і малошумність Michelin XI3, і її «млявий» опір коченню. До мінусів розробки французьких інженерів були віднесені середні показники гальмування шини на сухій і мокрій автотрасі. Але той кайф від водіння, який експерти отримали в процесі випробувань, вивело "Мішлен Ікс-Айс 3" на другу позицію підсумкового рейтингу в підгрупі фрикційних скандинавських моделей, причому від першості відокремили лише 0,1 бала.