Умови гарантії
Шини придбані в нашому інтернет-магазині можна повернути або поміняти протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Перед тим як забрати товар на складі транспортної компанії або у кур'єра ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте комплектацію та відповідність Вашого замовлення (кількість, модель, типорозмір шин, сезон шин). Всі претензії щодо комплектації замовлення приймаються до моменту забору товару на складі транспортної компанії або кур'єра.
Звертаємо Вашу увагу, що для повернення або обміну шин повинні бути збережені всі транспортні та брендові наклейки.
Товар не повинен мати механічних пошкоджень і не повинен мати слідів монтажу.
Важливо пам'ятати, що монтаж шини на диск позбавляє її товарного вигляду і прирівнює до товару, через що монтовані шини не можна повернути або обміняти як новий товар.
Якщо повернення товару пов'язані з гарантійним випадком, транспортні витрати оплачує покупець.
Якщо шини втратили свій товарний вигляд, то гарантія ними не поширюється.
Випадки, після яких можуть бути не гарантійні пошкодження шин:
1
неправильне зберігання;
2
непрофесійний монтаж;
3
експлуатація покришок на авто з порушеною геометрією осей;
4
перевищення допустимої швидкості;
5
перевищення допустимого навантаження на шину;
6
використання шин зі зниженим чи підвищеним тиском у покришці;
7
самостійне нарізування ламелей, канавок та отворів для шипів;
8
вплив олії чи інших хімічних речовин;
9
вплив вогню;
10
використання ланцюгів на шинах;
11
аварій чи зіткнень;
12
умисного ушкодження чи порушення норм експлуатації транспортного засобу.
Повернення з гарантійного випадку та рекламація
Гарантія поширюється на заводський брак, виявлений під час отримання товару на філії транспортної компанії, при самовивезенні зі складу видачі або при балансуванні шин.
Брак, виявлений під час експлуатації покришок, приймається лише в якості рекламації після позитивного рішення технічної експертизи. Про порядок проведення експертизи Вам повідомить менеджер.