Опис
У жовтні 2011 року компанія Мішлен презентувала модель Michelin Primacy 3 (Мішлен Прімасі 3), яка покликана замінити на ринку "еталон комфорту" - шину Primacy HP. «Основний наголос при створенні цього продукту робився на досягнення максимального рівня безпеки, адже згідно з проведеними опитуваннями, саме цей показник для більшості автолюбителів є вирішальним при виборі шини», - каже фахівець компанії Авітех.
Для того, щоб зрозуміти як шина може підвищити безпеку на дорогах, розробникам довелося досконально вивчити величезну кількість зареєстрованих ДТП та умови, в яких вони сталися. В цілому ж на створення Primacy 3 пішло близько трьох років, протягом яких більше півсотні інженерів прагнули до оптимальних показників у плані безпеки, економічності та комфорту. інших областях. До складу суміші був включений комплекс еластомерів, заснованих на діоксиді кремнію та синтетичних смолах. Унікальними є не так самі компоненти, як пропорції, в яких вони застосовуються, а також технологія змішування. Цей склад, крім зчеплення, дозволяє забезпечити шині великий пробіг і знизити опір коченню. Асиметричний дизайн протектора яскраво свідчить про те, що його розробляли інженери, а не дизайнери. Він не блищить своєю оригінальністю та агресивністю, все в ньому нагадує точний інженерний розрахунок. Завдяки такому підходу вдалося суттєво знизити опір коченню та, як наслідок, збільшити економію палива. Математично було підраховано, що кожна шина Michelin Primacy 3 протягом усього терміну служби дозволить заощадити в середньому сімдесят літрів палива. Орієнтація протектора переважно на суху дорогу невипадкова. Вона обумовлена статистикою, яка каже, що 70% ДТП трапляється саме на сухій дорозі. Але не варто помилятися, шини Primacy 3 мають відмінну гальмівну динаміку на мокрій дорозі. На практиці це проявляється у меншому гальмівному шляху, який на 1.9 метра коротший, ніж у найближчих конкурентів. На сухій дорозі гальмівний шлях коротший на 2.2 метри, ніж у інших аналогічних шин. Тести проводилися наприкінці 2011 року двома незалежними організаціями «TUV SUD Automotive» та IDIADA, що підтверджує достовірність результатів. Але безпека – це не лише короткий гальмівний шлях. За статистикою, четверта частина подій відбувається під час проходження поворотів, зазначає фахівець компанії Авітех. Цей факт був врахований фахівцями Michelin і, крім стандартних рішень, були застосовані самоблокуючі ламелі, які оптимізують контакт шини з дорогою при навантаженнях. Загалом порівняльні тести показали, що Primacy 3 при проходженні віражів на швидкості в 90 км/год забезпечує додаткове зчеплення на 3 км/год, іншими словами, коли конкуренти втрачають зчеплення, шини Michelin продовжать тримати траєкторію, навіть якщо швидкість зросте на 3 км. / ч. Можна з упевненістю сказати, що компанія Michelin своєю моделлю Primacy 3 здійснила прорив у плані безпеки, яку шина може і має забезпечити водіям. Незмінно високими також залишилися показники економічності та комфорту, які вже стали синонімами для шин цієї торгової марки. Michelin Primacy 3 - безпека і комфорт в кожному кілометрі. На думку водіїв-випробувачів модель є супершиною тільки на сухому асфальті, а ось на мокрих дорогах амбітним гонщикам доведеться трохи поміряти свій запал.
У жовтні 2011 року компанія Мішлен презентувала модель Michelin Primacy 3 (Мішлен Прімасі 3), яка покликана замінити на ринку "еталон комфорту" - шину Primacy HP. «Основний наголос при створенні цього продукту робився на досягнення максимального рівня безпеки, адже згідно з проведеними опитуваннями, саме цей показник для більшості автолюбителів є вирішальним при виборі шини», - каже фахівець компанії Авітех. Для того, щоб зрозуміти як шина може підвищити безпеку на дорогах, розробникам довелося досконально вивчити величезну кількість зареєстрованих ДТП та умови, в яких вони сталися. В цілому ж на створення Primacy 3 пішло близько трьох років, протягом яких понад півсотні інженерів прагнули оптимальних показників у плані безпеки, економічності та комфорту.