Vredestein Ultrac Pro, випуск якого запланований на весну цього року, — це надвисокопродуктивна (UUHP) літня шина, розроблена для цілого ряду високопродуктивних транспортних засобів і суперкарів, яка має «дуже інноваційну конструкцію та вдосконалений новий дизайн». склад протектора», – повідомили в Apollo Tyres.
Порівняно з попередніми шинами Vredestein UUHP, ця шина була розроблена зі змінами в структурі шини, особливо в області борту та нижньої боковини біля обода. Згідно з Apollo, конструкція допомагає підтримувати шину стабільною на високих швидкостях і під час поворотів, а також забезпечує плавність їзди по колійних поверхнях.
У протекторі шини також міститься склад, виготовлений шляхом змішування з використанням полімерів, наповнювачів і ефективних смол. Інтеграція цієї суміші, як стверджує Apollo, забезпечує оптимальне зчеплення на мокрій і сухій дорозі в різних температурах.
Компоненти в зоні валика зазнали модернізації, що призвело до підвищення стійкості до деформації валика на 85%. Ця модифікація особливо підходить для низькопрофільних високопродуктивних шин.
«Ця підвищена стабільність надає шині вищий ступінь жорсткості в її нижній частині, значно обмежуючи бічні викривлення під час жорстких поворотів», — сказав Даніеле Лоренцетті, головний технічний директор Apollo Tyres. «Важливо те, що це також зменшує вимоги до боковини, щоб забезпечити шині більшу частину її поперечної стабільності».
У зміненому дизайні плечової зони використано гнучкі матеріали. Це регулювання призначене для покращення відповідності шини нерівній поверхні та зменшення опору коченню. Баланс між протектором, бічними стінками та бортом, згідно з Apollo, забезпечує постійну форму сліду в різних умовах.
Ultrac Pro, доступний у розмірах від 18 до 24 дюймів, розроблений для різних спортивних автомобілів, суперкарів, високопродуктивних седанів, хетчбеків і позашляховиків.