Основні гравці світової шинної індустрії отримали зростання продажів і прибутків у 2022 фінансовому році.Вершина рейтингу дуже знайома: 11 найкращих компаній займають ту ж позицію, що й минулого року. Перша зміна відбулася під № 12, яку цього року посідає китайська Sailun Group Co. Ltd. , виходячи з доходу у 2022 фінансовому році в розмірі 3,29 мільярда доларів.
Група Michelin зберегла перше місце в рейтингу з виручкою від виробництва шин у розмірі 28,3 мільярда доларів США, значно випереджаючи 26,6 мільярда доларів США Bridgestone , що займає 2 місце в рейтингу.
Goodyear — з прибутком за весь рік від активів Cooper Tire & Rubber, придбаних на початку 2021 року, — і Continental AG зручно розмістилися на 3-му та 4-му місцях з доходом 17,9 мільярда доларів США та 12,4 мільярда доларів США відповідно.
Придбання Goodyear компанії Cooper стало ключовим фактором зростання компанії на майже 43% з 2019 року, останнього повного року до початку пандемії COVID-19.
Переважна більшість (22) із 27 компаній, відстежуваних Tire Business для цього звіту, у 2022 фінансовому році показали двозначне зростання порівняно з 2021 роком, оскільки основні країни світу з ринковою економікою продовжували відновлюватися після економічної нестабільності 2020 року, спричиненої COVID-19. та 2021 рік відновлення.
Michelin і Kumho Tire Co. Inc. очолили діаграми зростання зі збільшенням доходів на 39,7% і 36,8% відповідно. Лише тайванські компанії Cheng Shin Rubber Industries Ltd. і Nankang Rubber Tire Corp. повідомили про зниження продажів минулого року порівняно з 2021 роком.
Виняток із сильної тенденції зростання становили компанії з Китаю , більшість із яких спостерігали падіння продажів через млявий внутрішній ринок і подальше існування торговельних бар’єрів на зростаючій кількості міжнародних ринків. Sailun Group була однією з небагатьох, хто повідомив про зростання продажів минулого року порівняно з 2021 роком.
Масштаби та вплив імпортних мит США на китайську продукцію добре задокументовані. Нещодавно Південна Африка ввела пакет антидемпінгових мит на нові пневматичні шини, що походять з Китаю. 28 липня Комісія з міжнародної торгівлі Південної Африки (ITAC) оголосила про введення мит від 7,18% до 43,6% на шини для легкових автомобілів і вантажівок/автобусів, вироблені в Китаї.
За даними ITAC, «демпінговий імпорт» отримав частку ринку, тоді як вітчизняна промисловість втратила частку ринку, і вона «не в змозі виробляти на повну потужність».
У той же час влада Мексики оцінює потенційні імпортні мита на шини з Китаю у відповідь на петиції тамтешнього вітчизняного шинного виробництва. Однак, за даними джерел, будь-які потенційні дії там не очікуються раніше 2024 року.
Загалом розмір світового ринку, виражений у доларах США, зріс лише незначно, оскільки зміна обмінних курсів валют скоротила приріст продажів, який багато компаній отримували у своїх рідних валютах.