Porsche завершує останні випробування наступного покоління своєї Panamera перед його презентацією в Дубаї 24 листопада 2023 року. Випробування проходили в Барселоні та зосереджувалися на силовій установці, включаючи нову трансмісію Doppelkupplung (PDK), а також нещодавно розроблене шасі з активним контролем амортизаторів.
Ці фінальні тести завершують тестову програму на чотирьох континентах. У США інженери перевірили роботу трансмісії на великій висоті та низькому рівні кисню, а також перевірили роботу системи охолодження двигуна та кондиціонування повітря в сильну спеку. У Скандинавії Panamera їздила при дуже низьких температурах, а в Південній Африці вона піддавалася складним дорожнім умовам. За словами Porsche, в Азії висока вологість повітря та багатогодинний рух із зупинками створили особливі проблеми.
«Ми інтенсивно тестуємо кожен новий автомобіль, щоб задовольнити наші вимоги, і, звичайно, вимоги наших клієнтів у всьому світі», — сказав менеджер з розвитку Porsche Марсель Хонеманн. «Стандарт, який ми встановлюємо, — це завжди цілі розвитку, визначені в специфікаціях. Нова Panamera має перевершувати тут і зараз, зокрема щодо продуктивності, комфорту та акустики».
Panamera наступного покоління має оновлену лінійку двигунів з акцентом на екологічні трансмісії та ефективність. «Після того, як ми вже запропонували три E-Hybrid для другого покоління Panamera, ми додамо четвертий плагін-гібрид у нову Panamera», — сказав Томас Фріємут, голова продуктової лінії Panamera. «Це наша відповідь на величезний попит наших клієнтів. У деяких країнах частка E-Hybrid в Panamera становить майже 100%».
Фріємут каже, що інженери підвищили електричні характеристики моделей Panamera E-Hybrid щодо динаміки водіння, запасу ходу на електроприводі та швидкості заряджання. Випробування дозволили інженерам збільшити використання електроенергії на 70% порівняно з попереднім поколінням.
Основою всіх моделей E-Hybrid є новий, більш потужний електродвигун, який повністю інтегрований у картер трансмісії нової трансмісії PDK з подвійним зчепленням. Porsche каже, що він пропонує вищі показники трансмісії та рекуперації, ніж його попередник, за меншої ваги. Його енергія забезпечується високовольтною батареєю з більшою ємністю 25,9 кВт, а бортовий зарядний пристрій потужністю 11 кВт.
Фундаментальні зміни двигунів внутрішнього згоряння сприяють підвищенню ефективності та продуктивності. Porsche впевнений, що всі трансмісії нової моделі підготовлені до майбутніх стандартів викидів, включаючи майбутні норми Євро-7.
«Я в захваті від прогресу, якого ми досягли в електрифікації», — сказав Арно Бьогль, керівник проекту трансмісії Panamera. «Інтеграція та поєднання двох систем приводу в Panamera працює абсолютно бездоганно та гармонійно. Завдяки новим трансмісіям автомобіль випромінює неймовірну легкість і надійність під час прискорення».
Разом із переглянутою лінійкою двигунів нова Panamera містить інші нові розробки. Вперше Panamera має опціональне шасі високого класу з активним керуванням амортизаторами та широким набором додаткових функцій.
«Завдяки активному шасі ми встановлюємо нові стандарти», — сказав Фрімут. «Ми відчували це на кожному метрі наших тест-драйвів — дуже комфортно на бруківці в гавані Барселони та надзвичайно динамічно та маневрено на звивистих сільських дорогах за містом».
Нова модель оснащена напівактивним шасі з новими двоклапанними амортизаторами в стандартній комплектації, які можуть регулювати ступені стиснення та відскоку незалежно один від одного, щоб значно розширити діапазон між комфортним і високопродуктивним налаштуванням шасі.