Зменшений гальмівний шлях на засніжених дорогах та покращена керованість на обледенілих та мокрих дорогах: Нові шини Winter i*cept RS3 є удосконаленою версією моделі Hankook Winter i*cept RS2 W452, відзначеної безліччю нагород. Завдяки використанню новітніх технологій усі функції нової моделі перевершують її успішну попередницю, забезпечуючи ще більший рівень безпеки у повсякденному житті. Таким чином, Hankook Winter i*cept RS3 – це відмінний вибір для всіх найпоширеніших компактних моделей автомобілів та кросоверів.
Шини Hankook Winter i*cept RS3 доступні на європейському ринку в 71 типорозмірі, від 14 до 17 посадкового діаметра, чотири з яких доступні із застосуванням технології HRS (Hankook Runflat System – «шини нульового тиску»).
Засніжені дороги є проблемами для керування автомобілем. Завдяки оновленому малюнку розробники змогли збільшити плечову зону шини Winter i*cept RS3, тим самим забезпечивши посилення тяги та поперечного зчеплення під час руху на поворотах по снігу. Новий перевернутий V-подібний малюнок протектора та нові 3D-ламелі також забезпечують більш стабільне гальмування та більш короткий гальмівний шлях на засніжених дорогах. Таким чином, порівняно з моделлю попереднього покоління зимова шина Winter i*cept RS3 забезпечує скорочення гальмівної колії на засніжених дорогах на 4%. Додатково мінімізація зміщення блоків завдяки застосуванню зубчастих 3D-ламелів також відіграла важливу роль у поліпшенні зчеплення та ефективності гальмування.
Для більшої безпеки під час руху обмерзлими дорогами розробники також забезпечили підвищення жорсткості протектора шини Winter i*cept RS3. Внутрішні тести показують, що блоки протектора мають більшу жорсткість по горизонталі на 1% і на 3% по вертикалі порівняно з шиною Winter i*cept RS2. Підвищена ефективність зчеплення навіть на льоду є перевагою водіїв.
Крім того, у моделі Winter i*cept RS3 використовуються різні технології для забезпечення ефективного дренажу, що забезпечує високий ступінь стійкості при керуванні навіть в умовах вологості, бруду або сльоти на дорогах. Крім широких V-подібних канавок протектора окремі блоки на поверхні також перетинаються невеликими канавками. Завдяки цьому вода швидко стікає, що помітно знижує ризик аквапланування. Новий накладний W-подібний малюнок протектора також сприяє цьому та забезпечує кращу керованість у дощову погоду.
За допомогою застосування нового покоління гумової суміші Aqua Pine Compound розробники змогли скоротити гальмівний шлях на мокрій дорозі. Традиційне використання силіки у складі гумової суміші сприяє збільшенню пробігу шин. Також нове поєднання матеріалів, засноване на натуральних смолах, забезпечує зниження зносу та підвищення ефективності гальмування. Таким чином, шина Winter i*cept RS3 забезпечує скорочення гальмівної колії на 7 % на мокрій дорозі та збільшення пробігу на 10 % порівняно з перевіреною попередньою моделлю. Нове поєднання матеріалів також дозволило покращити зчеплення шини з дорогою, тим самим зменшивши проковзування та збільшивши пробіг.
Нова версія шин Winter i*cept RS3 була розроблена як удосконалення попередньої моделі Winter i*cept RS2, яка отримала оцінку «настійно рекомендується» під час тестування зимових шин, проведеного журналом Auto Zeitung у 2020 році. У тому ж році шини Winter i*cept RS2 також отримали вищу оцінку від Auto Express (Великобританія) та ADAC за відмінні характеристики керованості, надійне зчеплення з дорогою та чудові характеристики, що демонструються як на сухій, так і на вологій дорозі.
«Нашим головним пріоритетом є виробництво шин, які забезпечують безпеку водія на дорозі. Ми постійно інвестуємо у дослідження та розробки, щоб завжди пропонувати новітні технології на ринку», — каже Сангхун Лі, президент компанії Hankook Tire Europe. Ось чому ми впевнені, що новий зимовий i*cept RS3 також виправдає високі вимоги наших клієнтів.
Hankook Tire використовує свій випробувальний центр Technotrac, розташований в Івало, Фінляндія, щоб пропонувати зимові шини найвищої якості. На майданчику компанії створено ідеальні умови для ретельного тестування результатів досліджень та дослідно-конструкторських розробок у різних зимових умовах – це ідеальна база для проектування та виробництва шин, які чудово зарекомендували себе на льоду та снігу.