Mercedes-Benz співпрацює з кількома партнерами, щоб впровадити циклічний підхід до шин з терміном служби, що сплив, що призвело до виробництва компонентів для моделей OEM.
Використовуючи процес хімічної переробки BASF, піролізну олію Pyrum Innovations, отриману з використаних шин, і комбінацію біометану із сільськогосподарських відходів, можна виробляти пластик первинної якості, сертифікований відповідно до підходу масового балансу. Незалежна сертифікаційна компанія підтверджує, що постачальник замінив кількість викопних ресурсів, необхідну кінцевому продукту, в якому використовуються відновлювані ресурси та піролізне масло зі старих шин. Проект між Mercedes-Benz і BASF знаменує собою перший випадок, коли піролізна олія з брухту поєднується з біометаном.
За рахунок відновлення вторинних матеріалів скорочуються як копалини, так і вуглецевий слід одержуваного пластику. Крім того, перероблений пластик має ті ж характеристики, що і первинний пластик, отриманий із сирої нафти, що дозволяє застосовувати його як рішення для поточних виробничих процесів.
У 2022 році моделі EQE і S-класу стануть першими серійними моделями, оснащеними носовими дверними ручками, виготовленими з комбінації біометану та піролізної олії з шин із терміном служби, що минув. Амортизатор на основі цих екологічно чистих матеріалів також використовуватиметься в S-Клас. Майбутні моделі, зокрема позашляховик EQE, також будуть оснащені носовими ручками.
Пара спрямована на збільшення використання переробленого матеріалу, а також використання хімічної переробки у поєднанні з підходом балансу біомаси для подальших екологічно чистих пластикових деталей для автомобілів.
«На шляху до повністю електричного майбутнього ми переосмислюємо склад усіх матеріалів, які використовуються в наших автомобілях, — сказав Маркус Шефер, член правління Mercedes-Benz Group та технічний директор, який відповідає за розробку та виробництво. закупівля. «Кожна дія має значення, коли йдеться про економію ресурсів. Завдяки тісній співпраці з нашою мережею постачальників ми замінюємо сирі копалини піролізним маслом, частково виготовленим з перероблених старих шин, що поставляються Mercedes-Benz.
«Компоненти з використанням цієї технології надійдуть у серійне виробництво для низки наших моделей вже цього року. Ми розраховуємо, що зможемо хімічно переробляти кілька сотень тонн брухтів від автомобілів Mercedes-Benz щороку і використовувати отриманий пластик у наших нових автомобілях. Разом із нашими партнерами ми замикаємо цикл матеріалів та активно просуваємо розробку інноваційних процесів переробки».
OEM прагне збільшити частку перероблених матеріалів у своєму автопарку в середньому до 40% до 2030 року.