Hyundai розсекретила дизайн серійного електромобіля Ioniq 6. Це стильний седан, який за розмірами (зважаючи на все) виступає на території Tesla Model 3.
Попереду машину можна назвати до певної міри консервативною. Плавні, обтічні лінії поєднуються з яскраво вираженим капотом, під яким логічно очікувати франк - типовий для електрокарів передній багажник. Компанія не розкриває аеродинамічних характеристик, але, як правило, дизайнери електромобілів змушені робити лінію капота більш похилою для зниження опору повітря.
Зате ззаду машина вийшла дуже сміливою. Лінія скла майже непомітно перетікає у кришку багажника, створюючи профіль, що нагадує крило літака. Оскільки така форма створює підйомну силу, що машині, на відміну від літака, ні до чого, конструктори ставлять у таких місцях спойлери. У Ioniq 6 їх відразу два, що ріднить седан з гоночними машинами кінця минулого століття, наприклад Porsche 911 Carrera RS 993-ї серії.
Вперше ми можемо заглянути до салону седана. Передня панель вирішена тепер уже двома класичними об'єднаними дисплеями. Кермо та інші органи управління також виглядають звичайними, ніяких новомодних штурвалів та джойстиків тут немає. Привертають увагу великі