В останні роки маркетологи автовиробників злегка розтягнули термін «електрифікований», все частіше застосовуючи його до будь-якої форми гібридного автомобіля навіть із найменшим натяком на електричну допомогу у спробі змусити їх звучати більш екологічно та чистіше.
Таким чином, вам може бути цікаво яку гібридну трансмісію представляє новий Electrified G80 від Genesis. Але ось у чому річ: це чисто акумуляторний електромобіль. Фактично, Genesis навіть не виробляє гібриди: якщо ви уявляєте великий корейський розкішний седан, ваш вибір - бензиновий двигун з турбонаддувом або цей двомоторний електромобіль. Genesis використовує "електрифікований", щоб відрізняти версії EV від моделей з декількома силовими агрегатами (тому кросовер Genesis GV60, призначений тільки для електромобілів, не має дескриптора).
Це тимчасовий захід, враховуючи, що до 2025 року всі нові моделі Genesis будуть тільки для електромобілів, але це один із прикладів того, як «відмінність від Genesis» насправді може бути більшою, ніж просто маркетингове формулювання плану продажу, обслуговування клієнтів та післяпродажного обслуговування фірми (і, у разі електромобілів, комплект для заряджання). І "інший" - це термін, який безумовно підходить для Electrified G80.
Genesis G80 з двигуном внутрішнього згоряння пропонує приємну альтернативу Mercedes-Benz E-Class та BMW 5 Series. Але з двомоторною електричною трансмісією потужністю 364 л. це помітно довше, ніж 5005 мм.
На що це схоже?
Genesis призначає кожному покупцеві персонального помічника, але ви не забиратимете у нього занадто багато часу, купуючи електрифікований G80: є одна трансмісія, одна батарея та одна встановлена ціна в 65 000 фунтів стерлінгів. Тим не менш, з будь-яким кольором фарби, крім білого, за додаткову плату та п'ятьма упаковками та декількома іншими доступними опціями (включаючи розетку для завантаження, яка дозволяє заряджати інші пристрої), ви можете легко підняти ціну до 80 000 фунтів стерлінгів. .
Електродвигун кожної осі виробляє сумі 365 к.с. та 516 Нм. Це на 65 л. та 205 Нм більше, ніж у топового 2,5-літрового бензинового G80. Двигуни можуть обертатися зі швидкістю 19 000 об/хв для заявленої більш плавної роботи, і система автоматично перемикається з одномоторного заднього приводу на двомоторний режим, щоб збалансувати продуктивність та запас ходу.
Двигуни живляться від батареї на 87,2 кВтг, що дає Electrified G80 запас ходу WLTP в 323 милі. Він використовує ту ж технологію зарядки 800 В, що і GV60, що дозволяє швидко заряджати до 240 кВт, або 10-80% за 21 хвилину. У той час як загальна потужність трохи нижче, ніж 350 кВт, які може досягти GV60, через його ймовірне призначення як далекомагістральний крейсер, Electrified G80 спроектований так, щоб довше утримувати максимальну потужність.
Коли приходить час для заряджання, покупці Genesis також отримують п'ятирічну підписку на Ionity та перепустку для зарядки, яка, за словами фірми, дає доступ до 300 000 загальнодоступних точок зарядки в Європі.
GV60 заснований на спеціальній електричній платформі E-GMP Hyundai Motor Group, тоді як Electrified G80 заснований на архітектурі з декількома силовими агрегатами. Але Genesis не просто висмикнула двигун і вставила ці електродвигуни: завдяки широкому використанню композитних матеріалів із вуглецевого волокна та інших матеріалів фахівці компанії забрали 46 кг білого кузова. Після того, як ви додасте акумулятор, електромобіль, як і раніше, важить 2325 кг, що на 400 кг більше, ніж у ДВС, але він має більшу жорсткість на кручення і додатковий момент, що крутить, для зміщення ваги.
У уявленні Genesis про розкішні автомобілі є приємна чарівність старої школи. Електрифікований G80 недалеко пішов від формули, встановленої звичайною версією: пластина G-Matrix замість радіатора, зроблені на замовлення бампери і 19-дюймові легкосплавні диски - єдині тонкі візуальні підказки до перемикача трансмісії.
Інтер'єр також удосконалений, але не заново винайдений: зручні шкіряні сидіння входять до стандартної комплектації, місця достатньо, а елементи управління виглядають і відчуваються як частина. В той час, як є багато технологій і сенсорних екранів, Genesis не втратила вдячності за задоволення від добре зваженого перемикача. Це поширюється на задні сидіння: тільки справжній сноб марки не може бути вражений.
Повернутись до вершини.
У нас було багато похвал за витонченість звичайного G80, а плавна та тиха електрична трансмісія у поєднанні з активним шумоподавленням посилює це відчуття. Це спокійне місце для проведення часу, а підвіска з легкістю поглинає всі нерівності, крім найбільших. Як і у випадку з G80 з двигуном внутрішнього згоряння, в електромобілі акцент робиться на розкіш, а не на спортивну майстерність. Він зберігає більшу частину технологій звичайної версії, включаючи підвіску з електронним керуванням та адаптивні амортизатори, які використовують камери для сканування дороги попереду.
Він швидкий - весь цей момент, що крутить, дозволяє без зусиль прискорюватися і з пропорційною легкістю долати милі по автомагістралях - але це машина, якій найкраще насолоджуватися в більш спокійному темпі. Кермо добре зважене, а управління передбачувано і вселяє довіру, але керувати ним не дуже цікаво.
Як представницький седан, Electrified G80 може сподобатися та порекомендувати багато чого, а також те, як він використовує електричні технології для підвищення своєї розкоші. В епоху, коли більшість електромобілів преміум-класу – це позашляховики чи спортивні седани, це щось інше – і це приємно.