Опис
Модель зимового сезону 2010-2011, шина Michelin Alpin A4 (Мішлен Альпін А4) - це четверте покоління модельного ряду зимових шин, що не шипуються. Частина рішень була успадкована від лінійки шин для суворих зимових умов, а решта - більш сучасні розробки дослідницького відділу компанії Michelin.
"У процесі виготовлення протектора "Alpin A4" була використана технологія "Full Active Tread", що раніше застосовувалася в моделі X-ICE North 2 і відмінно себе зарекомендувала", - говорить фахівець компанії Авітех. Дана технологія дозволяє кожному міліметру центральної частини протектора брати участь у покращенні зчеплення з дорожнім полотном, а всім елементам загалом - виконувати кілька функцій одночасно: забезпечувати надійне зчеплення з мокрим асфальтом, відводити воду та талий сніг, «вгризатися» в лід, підвищувати стійкість автомобіля за допомогою блоків підвищеної твердості.
Направлений малюнок протектора з глибокими канавками, що сягають плечових зон, забезпечує своєчасне видалення води та талого снігу з плями контакту, перешкоджає акваплануванню та сприяє самоочищенню протектора.
Ще одна технологія, успадкована від попередніх моделей – удосконалена гумова суміш на основі олії «Helio Compound +». Дана суміш не тільки покращує зчеплення із засніженою та обледенілою трасою, але й значно знижує опір коченню, що у свою чергу скорочує споживання палива та продовжує термін служби покришки. Наявність силіки та олії оберігає гуму від затвердіння при низьких температурах, забезпечуючи надійність характеристик навіть у лютий мороз. Як і у всій продукції Michelin, у процесі виробництва та експлуатації шин Alpin A-4 застосування важких металів та ароматичних масел було зведено до мінімуму. Про високий рівень екологічної безпеки свідчить фірмове маркування Green X на боковині.
"Звичайно, при створенні шини Michelin Alpin A4 не обійшлося і без удосконалених технологій та розробок", - каже фахівець компанії Авітех.
Безперервний контур протектора Alpin 4 - покращена керованість 71 елемент протектора Michelin Alpin A4 - краща тяга на снігу Збільшена на 50 відсотків кількість чіпляючих кромок - безпрецедентне зчеплення це четверте покоління модельного ряду зимових шин, що не шипуються. Частина рішень була успадкована від лінійки шин для суворих зимових умов, а решта - більш сучасні розробки дослідницького відділу компанії Michelin. і чудово себе зарекомендувала», - каже фахівець компанії Авітех. Дана технологія дозволяє кожному міліметру центральної частини протектора брати участь у покращенні зчеплення з дорожнім полотном, а всім елементам загалом - виконувати кілька функцій одночасно: забезпечувати надійне зчеплення з мокрим асфальтом, відводити воду та талий сніг, «вгризатися» в лід, підвищувати стійкість автомобіля за допомогою блоків підвищеної жорсткості.Направлений малюнок протектора з глибокими канавками, що доходять до плечових зон, забезпечує своєчасне видалення води та талого снігу з плями контакту, перешкоджає акваплануванню і сприяє самоочищенню протектора.Ще одна технологія, успадкована від попередніх моделей. олії «Helio Compound +». Дана суміш не тільки покращує зчеплення із засніженою та обледенілою трасою, але й значно знижує опір коченню, що у свою чергу скорочує споживання палива та продовжує термін служби покришки. Наявність силіки та олії оберігає гуму від затвердіння при низьких температурах, забезпечуючи надійність характеристик навіть у лютий мороз. Як і у всій продукції Michelin, у процесі виробництва та експлуатації шин Alpin A-4 застосування важких металів та ароматичних масел було зведено до мінімуму. Про високий рівень екологічної безпеки свідчить фірмове маркування "Green X" на боковині. "Звичайно, при створенні шини Michelin Alpin A4 не обійшлося і без удосконалених технологій та розробок", - каже фахівець компанії Авітех. Наприклад, контур протектора став гладкішим, без розривів і поздовжніх канавок. Ця, здавалося б, незначна деталь істотно впливає на характеристики, спрощуючи передачу зусиль з одного блоку на інший, підвищуючи поздовжнє та поперечне зчеплення та покращуючи цим керованість на всіх типах доріг. Тягові характеристики вдалося посилити завдяки збільшенню кількості елементів протектора і, відповідно, кількості ріжучих кромок. Такий малюнок працює подібно до тракторної гусениці, чіпляючись навіть слизькі поверхні (лід, укочений сніг). Крім збільшення кількості ріжучих кромок на 50% (у порівнянні з попереднім поколінням), було також збільшено число і щільність розміщення ламелей. Тривимірні ламелі модифікованої конструкції, розроблені дослідницьким відділом Мішлен, розташовані під різними кутами і навіть перетинаються один з одним, роблячи протектор жорсткішим і забезпечуючи надійне зчеплення з дорожнім полотном, незалежно від напрямку доданих до них сил. Під час руху по прямому, маневруванні, або екстреному гальмуванні шини не втрачають контакту з дорогою ні на мить, забезпечуючи високу точність керування та неперевершений рівень безпеки. Ще одна приємна деталь: характеристики покришки залишаються на високому рівні навіть при сильному зносі протектора (до чотирьох міліметрів) завдяки збільшеній глибині ламелювання. «Мішелін Альпін А4» на 10% швидше, ніж попередня модель цієї лінійки, а її гальмівний шлях на 5% коротший2. Крім того, довжина пробігу даної покришки на 34% більша, ніж у шин конкуруючих виробників. Фактично, її можна використовувати однією зиму дольше3.1. Тестування "Alpin A 4" проводилося незалежним центром випробувань "TUV SUD Automotive" на покришках типорозмірів 195/65 R15T та 205/55 R16H взимку 2010 року. Такий результат було отримано за підсумками внутрішніх испытаний.3. Реальний термін служби шини залежить від вашого стилю водіння, якості дорожнього полотна, своєчасності та якості технічного обслуговування. Чотири роки з моменту старту продажів Michelin A4 знадобилося інженерам виробника, щоб вивести на «шинну орбіту» п'яте покоління своєї дуже вдалої зимової лінійки. Спрямована Michelin Alpin 5 обіцяє затьмарити показники своєї попередниці за всіма експлуатаційними характеристиками.