Опис
Нарешті відбулося. Французький виробник випустив зимову легкову автошину Michelin Alpin A5 (Мішелін Алпін Ей 5). Модель прийшла на зміну покришці Alpin A4, що протрималася на хвилі успіху чотири роки. П'яте покоління «альпійської» лінійки призначене для використання в європейських країнах з м'яким теплим кліматом у зимовий сезон, коли дороги завжди «сірі», тобто не вкриті снігом або льодом. Безпека є ключовим і основним пріоритетом компанії Michelin, стверджує фахівець компанії Авітех. Цей же критерій хвилює не менше і автомобілістів, оскільки взимку забезпечити безпеку дуже важко через різні погодні умови, але інженери виробника, що вдосконалюють свої навички рік у рік, постаралися максимально об'єднати праці останніх чотирьох років. У більшості країн Європи водії їздять снігом всього кілька днів на рік, а більшу частину зимового часу дорога просто холодна та мокра. Розробники Michelin зуміли створити покришку, що підходить для зимової їзди по всіх типах дорожнього покриття, що дуже важливо для жителів європейських країн. покоління. Покришка Michelin А5 завдяки високому рифленому спрямованому малюнку створює свій слід у снігу та активує ефект зубчастої шестірні (rack-and-pinion effect), підвищуючи стійкість. Розташовані у плечових зонах латеральні канавки ефективно відводять воду та знижують ризик аквапланування. Множинні ламелі, що діють як тисячі дрібних пазурів, створюють «ефект кігтя» (claw effect), покращуючи цим тягу на снігу. А «ефект відбитка» (footprint effect) зменшує деформацію шини під час руху, роблячи її керованість коректнішою і точнішою. Для забезпечення зчеплення на холодних мокрих дорогах та снігу гумова суміш має містити велику кількість діоксиду кремнію. Але він робить шину жорсткішим, що погано позначається на її характеристиках за низьких температур. "Технологи Michelin "закрили" це питання за допомогою впровадження в гумову суміш спеціальних функціональних еластомерів, покликаних зробити гуму з високою часткою кремнезему більш однорідною", - каже фахівець компанії Авітех. Дана технологія впровадження отримала назву Innovative Tread Compound, а гумова суміш з використанням соняшникової олії як еластомер - Helio Compound 4G. Вона дозволяє шині ефективно функціонувати за «мінусових» температур. Звичайно, при виборі цієї покришки варто враховувати особливості клімату та стан доріг, але для м'якої європейської зими вона може стати справжньою знахідкою. Пам'ятаючи всі верхні рядки рейтингів незалежних тестів її попередниці, «п'ятий альпін» обіцяє бути не менш зразковим і «настійно рекомендованим», адже для цього він має всі передумови, про що красномовно свідчать передпродажні тести Michelin Alpin 5.* Згідно з дослідженням найбільшого в Німеччині з ринкових досліджень GFK, проведеного у Швеції, Канаді, Німеччині та Франції у 2011 році.
MichelinНарешті відбулося. Французький виробник випустив зимову легкову автошину Michelin Alpin A5 (Мішелін Алпін Ей 5). Модель прийшла на зміну покришці Alpin A4, що протрималася на хвилі успіху чотири роки. П'яте покоління «альпійської» лінійки призначене для використання в європейських країнах з м'яким теплим кліматом у зимовий сезон, коли дороги завжди «сірі», тобто не вкриті снігом або льодом.
Безпека є ключовим та основним пріоритетом компанії Michelin, стверджує фахівець компанії Авітех. Цей же критерій хвилює не менше і автомобілістів, оскільки взимку забезпечити безпеку дуже важко через різні погодні умови, але інженери виробника, які вдосконалюють свої навички рік у рік, постаралися максимально об'єднати роботи останніх чотирьох років.
У більшості країн Європи водії їздять снігом всього кілька днів на рік, а більшу частину зимового часу дорога просто холодна і мокра. Розробники Michelin зуміли створити шину, що підходить для зимової їзди по всіх типах дорожнього покриття, що дуже важливо для жителів європейських країн*.
Модель Michelin Alpin 5 має спрямований дизайн з глибокими канавками, спеціальні блоки протектора та коефіцієнт порожнечі, що перевищує на 17% аналогічний у попереднього покоління. Покришка Michelin А5 завдяки високому рифленому спрямованому малюнку створює свій слід у снігу та активує ефект зубчастої шестірні (rack-and-pinion effect), підвищуючи стійкість. Розташовані у плечових зонах латеральні канавки ефективно відводять воду та знижують ризик аквапланування. Множинні ламелі, що діють як тисячі дрібних пазурів, створюють «ефект кігтя» (claw effect), покращуючи цим тягу на снігу. А «ефект відбитка» (footprint effect) зменшує деформацію шини під час руху, роблячи її керованість коректнішою і точнішою.