Як Volvo XC90 врятував шведську фірму

Як Volvo XC90 врятував шведську фірму

У той час як Volvo готується до випуску наприкінці цього року великого електричного позашляховика, еквівалентного Volvo XC90 з нульовим рівнем викидів, і просуває свої ширші плани зростання, Лекс Керссемакерс, комерційний директор, який скоро вийде на пенсію, працював у виробника протягом 38 років. років, розмірковує про те, звідки прийшла компанія Volvo і що чекає на неї в майбутньому.
Ви працюєте у Volvo більше 30 років. Яку найбільшу зміну ви помітили за цей час у компанії?
Найважливішим моментом для мене став перехід із Форда на Джилі. За американської власності в 2000 році було дуже популярне серійне проектування, спільне використання безлічі деталей, загальних платформ, виробництво кількох автомобілів на одному заводі. Під керівництвом Форда ми дізналися, що якби ми не мали дуже чіткої стратегії бренду та продукту, ми могли б легко розчинитися у великій корпорації.
Потім у 2010 році нас поглинула Geely. Ми збанкрутували, тому що Ford був у поганому стані. Ми навчалися на своїх помилках та дотримувалися наших цінностей. Якби китайці не дали нам карт-бланш — вони сказали: «Розробляйте машини, які вам потрібні», — ми б не досягли успіху, який маємо. Це була велика зміна для Volvo. З 2010 до 2015 року ми працювали над новим портфоліо. Тоді всі думали, що ми збожеволіли, щоб зменшити розмір до чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом, але тепер він усюди. І ми зробили перший крок до електрифікації з гібридами, що підключаються.
Який найважливіший автомобіль, випущений Volvo останнім часом, і чому?
XC90 у 2015 році. Це була перша машина Geely, і це була найскладніша машина. Це була наступна мова дизайну, яка мала сподобатися існуючим і новим клієнтам. На той час ми продавали 450 000 автомобілів, і нам потрібно було завоювати їх, щоб наблизитися до 800 000 одиниць (торік було продано трохи менше 700 тисяч). Це був новий дизайн, нова платформа, нова платформа двигуна – перехід на чотири циліндри – ця комбінація повинна була працювати. Якби ми зазнали невдачі, наш імідж пішов би нанівець.
Volvo поставила собі за мету збільшити обсяг продажів до 1,2 млн до середини десятиліття. Ви на правильному шляху? Ви хочете продавати двомільйонні автомобілі, як BMW?
У нас правильний портфель та правильний імпульс. Це стало незрозумілою метою через обмеження постачання - ми продаємо те, що виробляємо, і я твердо вірю, що якщо нам вдасться збільшити виробництво, наші цілі можуть бути досягнуті.
Ми перестали прогнозувати — ми беремо це місяць за місяцем або, щонайбільше, квартал за кварталом. Раніше ми говорили, що проблеми з поставками повинні покращитися до середини 2022 року, і раптом Шанхай закривається і порушує весь ланцюжок поставок.
Рівень BMW ніколи не був нашою метою – 1,2 м – це те, на чому ми зупинимося на даний момент. Нам постійно потрібно знаходити баланс між зростанням та прибутковістю.
Як ваше партнерство з постачальником акумуляторів Northvolt допоможе Volvo перейти на електромобілі?
Швидкість розробки, загальні компетенції, економічна ефективність за рахунок виробництва якомога ближче до місця, де ми виробляємо, - на наших площах у Тролльсхаттені (SP). Компанія Northvolt має великий досвід у галузі розробки акумуляторів, які ми можемо використовувати на ранній стадії. Нам потрібно переконатися, що у нас є новітні знання на етапі розробки нового автомобіля, бо коли він проходить певний етап, ви більше нічого не змінюєте, і тоді ми застрягли з цією технологією на дев'ять років.
Що Volvo вважає за ідеальну лінійку електромобілів?
Десь між 350 та 450 км (217-279 миль). Мало хто проїжджає більше ніж за один раз. Ми досі намагаємося знайти баланс між великими батареями, великою вагою та пристойним запасом ходу. Я думаю, багато [автовиробників] є час, щоб проїхати 450 км. Я не впевнений, що 700 км мають сенс, якщо це не більша машина. До 2025 року інфраструктуру зарядки буде покращено. Коли ми можемо запропонувати зарядку від 8 до 20 хвилин, це стає правильним рівнем зручності.
Ви можете купити Volvo традиційним способом або через прямий продаж онлайн - коли це буде тільки онлайн?
Ми проводимо досить важливі випробування у Великій Британії, оскільки це просунутий ринок [для нас] з гарною командою та мережею, готовою приєднатися до нас у цій подорожі. До кінця року, ймовірно, 40% продажів здійснюватиметься через Інтернет. Звички споживачів швидко змінюються і їм подобається, що автомобіль скрізь коштує за однією ціною. Ми змінимо його повністю, коли ринок буде готовий до цього.
З'являються електричні еквіваленти XC90 та XC60, які стоятимуть поруч із існуючими моделями із двигуном внутрішнього згоряння. Чи будуть вони оформлені інакше?
Ми різко змінили напрямок дизайну в 2015 році, і ми все ще в цьому поколінні, хоча, звичайно, будуть зміни. Чим далі ми заходимо у майбутнє, тим драматичнішими будуть зміни. Ви можете проектувати автомобілі, які ніколи не створювалися для двигунів внутрішнього згоряння. У той момент, коли ви починаєте зосереджуватись тільки на електромобілях, з'являється нова мова дизайну.
Що відбувається з автономним водінням?
Вся автомобільна промисловість - і ми були її частиною - була дуже оптимістична кілька років тому, коли було сказано, що до 2020 або 2022 на дорогах з'являться повністю автономні автомобілі. Це складно, набагато складніше, ніж ми твердили п'ять років тому. .
Однак я завжди казав, що наша мета не в тому, щоб виводити на дороги автономні автомобілі, а в тому, щоб зробити наші автомобілі безпечнішими. Технологія автономного приводу усуває усі людські помилки. Наше наступне покоління позашляховиків зробить великий крок до безпечніших автомобілів.
xc90_1_0.jpg


 
додано 27.07.22

Якщо вам сподобався цей матеріал, поділіться ним із вашими друзями

Зворотній дзвінок
Готово
Закрити
Закрити
Кошик
Закрити
Оформити замовлення
Продовжити покупки
Авторизація
Реєстрація
Ваш e-mail*
Ваш пароль*
Підтвердження пароля*
Назва підприємства
Контактний телефон
Зареєструватися
Відновити пароль
OK
Закрити