MICHELIN ENERGY SAVER +
Мішлен Енерджі сейвер плюс +
Мишлен Энерджи сейвер плюс +
Літня шина для автомобілів малого класу. Головними перевагами даної шини є Безпека Водіння та Велика Економія Палива. (У порівнянні з шиною Michelin Energy Saver. Тести проводилися для автомобілів з бензиновими двигунами компанією TUV SUD у 2012 році (175/65 R 14 T та 195/65 R 15 H). Розрахунки проводилися виходячи із середнього терміну служби шини у 45000 км.). )
Вперше ця шина була випущена у 2012 році, прийшовши на зміну своїй попередниці Energy Saver, яка зуміла підкорити серця багатьох автовласників завдяки своїй високій економічністі.
У новинки Michelin Energy Saver + /Мішлен енерджі сайвер плас +/ використана технологія EcoNgrip - в гумову суміш додали певні мікроелементи, які компанія мішлен не готова розкривати , що в свою чергу призвело до зниження розсіюваного тепла, що позитивно позначилося на покришках та продовжило їх термін експлуатації.
Новий профіль шини дозволив збільшити пляму контакту на 10%, що сприяло покращенню зчіпних характеристик шини. Спеціальний внутрішній шар і оптимізований протектор шини, що мають вкрай низький опір кочення, дозволяють значно знизити витрати палива. Новий запатентований склад гумової суміші, покращений шляхом додавання фіксуючих елементів у структуру ланки молекули, збільшує термін служби шини та покращує паливну ефективність.
Michelin - французький виробник, що є одним із лідерів світової шинної індустрії. Свою діяльність компанія здійснює вже понад 120 років. На сьогоднішній день фірма володіє 69 підприємствами в 15 країнах, у виробничій програмі знаходиться понад 500 різних типів виробів, а щодня Michelin випускає понад 655 тисяч шин. П'ять полігонів для випробувань, які розташовані в США, Франції та Іспанії, дозволяють компанії скрупульозно тестувати та вдосконалювати свої вироби. До того ж, компанія є власником таких торгових марок як BFGoodrich, Kleber, Riken, Pneu Laurent, Stomil-Olsztyn, Taurus, Wolber та Tyremaster.
Michelin Energy Saver+ (Мішлен Енерджі Сейвер Плас) є шиною п'ятого покоління лінійки зі зниженим опором коченню. Ця паливоекономічна «родина» удосконалюється компанією Мішлен вже понад 20 років. Пильна увага розробників до зниження опору коченню шин пов'язана з тим, що на нього припадає близько 20% витрат палива, що дуже відчутно. Від своєї успішної попередниці Energy Saver, якій тільки за 2011 рік було продано понад 35 мільйонів штук, шина Energy Saver Plus повністю успадкувала дизайн малюнка протектора. Тому, як зазначає фахівець компанії Авітех, не так просто поглядом відрізнити шину 2012 року від попередньої моделі, оскільки знак «+» знаходиться трохи нижче основної назви шини.
Основні зміни торкнулися складу гумової суміші і внутрішньої конструкції покришки, що забезпечило збільшення плями контакту на 10% у порівнянні з попередньою моделлю. Це відповідно вплинуло на підвищення якості контакту з дорогою та характеристики зчеплення. Застосування фірмової запатентованої технології Eсo`N`Grip з покращеною молекулярною структурою сприяє зменшенню накопичення тепла, а також дозволяє підняти показники економії палива та параметри довговічності шини на новий рівень. На збільшення показників економічності Michelin Energy Saver+ впливає застосування спеціального підпротекторного шару, який складається з полімеру з низьким опором коченню. Високі показники економічності та зносостійкості моделі Michelin Energy Saver+ підтверджені кількома тестами. Тести шин 175/65 R14T і 195/65 R15H компанії TUV SUD, реалізовані в 2012 році, показали, що Energy Saver Plus на автомобілях з бензиновими двигунами в середньому економить на 60 літрів палива більше, ніж попереднє покоління шин. Інший тест був проведений в рамках Michelin Performance Tour 2012. У цьому автопробігу на 30 тисяч кілометрів за умов реальних європейських доріг перевірялися дійсні показники гальмування на мокрій дорозі, зносостійкості та економічності. У тесті брали участь шини Energy Saver+ та найближчі конкуренти такої самої економічної спрямованості. Тестовими автомобілями виступили Volkswagen Golf 1.6 TFI, оснащені еко-шинами розмірністю 195/65 R15 від п'яти різних виробників зі світовим ім'ям. Самі ж випробування проходили протягом трьох місяців. Під час проведення пробігу незалежні експерти ретельно відстежували всі параметри, у тому числі щотижня здійснювався вимір залишкової глибини. "Підсумкове оцінювання показало, що покришки Energy Saver+ є лідером за сукупністю показників", - говорить фахівець компанії Авітех. Зокрема, щодо витрати пального та гальмування на мокрій дорозі після пробігу 18 тисяч кілометрів рівних цій шині не було. За новою системою маркування ця покришка отримала індекс «А» за зчеплення на мокрій поверхні (вища оцінка). Середня тривалість експлуатації Energy Saver+ склала 45 тисяч кілометрів. Тест ADAC 2012 року літніх шин у розмірі 185/60 R15 H став тріумфальним для моделі Saver+. Шина не тільки стала першою серед 19-ти випробуваних комплектів, а й показала вражаючі результати у зносостійкості. Експертна група за цей показник поставила оцінку 0,8 бала, тоді як у найближчих переслідувачів ця оцінка починалася від 1,8. Також відзначені були відмінна поведінка шини на мокрому асфальті та підібраний найоптимальнішим чином баланс ходових характеристик, що в цілому змусило випробувачів німецького автоклубу «настійно рекомендувати» цю літню модель. та економічність. Великий досвід французьких виробників дозволив поєднати у цій літній покришці високі показники зносостійкості з гарантованою безпекою управління та комфортністю.
Літня шина для автомобілів малого класу. Головними перевагами даної шини є Безпека Водіння та Велика Економія Палива. (У порівнянні з шиною Michelin Energy Saver. Тести проводилися для автомобілів з бензиновими двигунами компанією T?V S?D у 2012 році (175/65 R 14 T та 195/65 R 15 H). Розрахунки проводилися виходячи із середнього терміну служби шини у 45000 км.). )
Вперше ця шина була випущена у 2012 році, прийшовши на зміну своїй попередниці Energy Saver, яка зуміла підкорити серця багатьох автовласників завдяки своїй високій економічністі.